torsdag 6 november 2008

Någon som:

någon som förstår dig: min man förhoppningsvis...
någon som du saknar: min mamma ibland och mina vänner i stockholmm
någon som du längtar efter: min man och dotter
någon som du hatar: hatar & hatar...finns ju dom man inte älskar!

Vem:

vem kramade dig senast: min dotter innan hon gick till skolan
vem pussade dig senast: min man
vem ringde dig senast: min svärmor...
vem ringde du senast: min jobbar kompis
vem var hemma hos dig senast: Anna-Lena
vem var du hemma hos senast: våra vänner Mia & Thomas i Stockholm

Har du:

har du några kärleksproblem: det hoppas jag inte!
har du ätit något idag: frukost kaffe & macka
har du pratat med någon idag: min gamilj
har du gråtit idag: näe!
har du skrattat idag: japp..

Jag :

är singel: nix pix...gift sen -06
är rädd för att bli övergiven: vem är inte det?
sjunger i duschen: skulle tro det..
svär ofta: för ofta..
skulle kunna ha pyjamas på mig en heldag: självklart!
är kär i kärleken: japp...
skrattar åt mina egna skämt: händer..*fniss* så knäpp som jag är..eller?
vill ha barn: har en dotter
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: självklart!


Har du:

glasögon/linser:ett par nya skit dyra glasögon som inte används allt för ofta!
piercingar: hål i öronen, har haft fler..
tatuering: japp
syskon: några ½:a
pojk/flickvän: man
rymt hemifrån: nja..inte så långt.
färgat håret: kan man nog säga. Just nu 5 olika färger.
bra självförtroende: för det mesta
sagt "jag älskar dig" till någon: ofta
varit kär: ofta
dumpat någon: kanske man kan säga..
gjort något olagligt: kört fort med bilen & vart på krogen fast ja inte var myndig.
somnat i skolan: lite..
brutit ett ben: japp
sett en fallande stjärna och önskat mig något: vem har inte gjort det?
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: började röka...(har slutat)
ljugit om var jag är för mina föräldrar: många gånger
en hemlighet som ingen vet : näe...tror inte det.
halvtsovit en hel dag: japp.. så skönt!


Brukar du:

titta dej själv i spegeln: ibland har man inget val...*leeer*
drömma mardrömmar : inte ofta.
klä dig i svart : för det mesta
hata folk : händer
lita på folk : vill alltid göra det.. men med vissa kan man inte

Sista personen som:

sov i din säng : Sara
fick dig att gråta : mins inte
delade en dricka med : Tommy
skrek på dig : Sara
du fick sms från : min jobbar kompis som fick en dotter i natt...

Inga kommentarer: