fredag 31 oktober 2008

SNÖ!















Fy bubblan vad det är kaaaaalt!...Burrrrrrrrrrrrr
Tittade på mätaren nyss och det var -8,5 ute! Men Hallå!
Vi bor i småland, det är söder ut = varmt! Men NOT!

Jag är super hostig och har hållt Tommy vaken hela natten *fniss*
Det är rätt åt honom han ska få känna hur det känns att behöva ligga vaken när någon ligger och stör. Han brukar snarka grymt i bland...

I dag är det Alla helgona. När Tommy slutar jobba ska vi fara till Stockholm och hämta dotter.
Gud, jag har inte sett henne på över en vecka. Längtar så!
Ska passa på att hälsa på min mamma och min bästa kompis med sin nya lilla bebba. Linus..
Måste ta med kamera så jag får lite bilder att scrapa sen.

I går var jag och Tommy och bowla. Det var skit kul! Lite si och så de första serierna med i tredje blev det kanon. För att vara 2:a gången i mitt liv som jag bowlar så var jag nöjd.

Tänkte lägga ut lite sacrapar här i dag så håll till godo. Det blir en del men jag har gjort massor på sista tiden. Ska scrapa någr nu på morgonen som jag ska ta med till stockholm.



Happy halloween!!

Becca

Inga kommentarer: